در مقالات قبلی اقدامات پایه برای ثبت نام، ارسال پیامک و دریافت گزارش ارسال را به طور کامل  آموزش دادیم،اکنون وقت آن رسیده که جدی‌تر دست به کار شوید و پیامک های تبلیغاتی و هدفمند خود را ارسال نمایید.

سامانه پیامک نیماد دارای بخش های متعددی است که از طریق منو به آنها دسترسی دارید.

برای شروع بهتر است درگیر  بخش ها مختلف نشوید و فقط به کاربردهای اصلی سامانه توجه کنید که ۲ تا بیشتر نیستند:

ارسال

۱-بانک شماره پنل پیامک (برای ارسال پیامک تبلیغاتی)

شما می‌توانید از طریق بانک شماره‌های خودِ سامانه، پیامک تبلیغاتی و هدفمند ارسال کنید. این بانک های شماره، در حقیقت یک مجموعه کامل از شماره موبایل های ایرانی هستند که بر حسب مکان، شغل، پیش شماره،نقشه شهر، سن، جنسیت و کد پستی منطقه مرتب شده‌اند.

زمانی که بازار هدف شما مشخص باشد می توانید از طریق بانک شماره های پنل مخاطبان خود را مورد هدف قراردهید.

همچنین در پنل پیامک نیماد امکان ارسال نظیر به نظیر و کلمات کلیدی وجود دارد، شما می توانید با این امکان همزمان چند پیام را به چند مخاطب بفرستید یا در یک متن پیام تعدادی از کلمات رابر حسب شماره گیرنده تنظیم نمایید.

ارسال۲-شماره مشتریان

شما می‌توانید به شماره هایی که خودتان جمع‌آوری می‌کنید، مثلاً شماره های مشتریانتان، پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. این روش، می‌تواند در حفظ و وفادار سازی مشتری شما موثر باشد، پس به هیچ وجه نباید اهمیّت آن را دست کم بگیرید.در این روش شما می توانید از طریق دفترچه تلفن شماره مشتریان خود را حفظ و نگهداری کنید و بر حسب نیاز از هر دفترچه استفاده کنید.

 

 

 

در ادامه، این دو مورد را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار خواهم داد و آموزش های لازم را به شما ارائه می‌دهم.